Valborg på Vässarö

Heej mina kära läsare! gud va illa jag är på det här med uppdatering men ni får stå ut med det.. Ett hektiskt liv med mycket människor och framförallt galet mycket plugg! Jag var ju som sagt på vässarö i helgen dåra, och det var precis lika underbart som vanligt! På torsdagen gjorde vi ingenting speciellt, bara hälsade på alla nära och kära, packade in oss i husen och chillade. På fredagen började arbetet däremot. Jag fick först städa stugor, sen fixa med en massa flytvästar och därefter måla båtar, och det var askul!! På kvällen satt vi ett helt gäng utanför matsalen och bara hade det galet mysigt! på lördagen så fick jag på förmiddagen tvätta och göra rent i tvättstugan. På eftermiddagen gick jag runt och  plockade skräp. Inte det roligaste, men det måste också göras på denna vackra ö! På söndagen så lagade jag mat i köket. Var väl si sådär kul, men helt okej!

Nu är det iaf klart, jag fick jobb där i sommar! Kommer att bli så galet roligt, längtar sjukt mycket!


Ungefär en 4e del av alla flytvästar vi skull hänga upp på krokar


Maria sötnos!


cool tjej!




Gulletjejerna!




Detta hittade vi.. ett lodjur som har ätit ett rådjur..



Idag hade jag bara engelskanationella i skolan. Läsförståelsen gick väl helt okej, men hörförståelsen lämnade jag in med flera blanka sidor så det kommer nog inte gå bra alls.. Aja, det är bara att hoppas på att man blir godkänd! Idag kom även en snygg Lima-boo till Stockholm *happyface!*. Ska antagligen träffa honom imorgon och sen får vi se lite. Men nu måste jag plugga lite historia och sen gå och sova en stund, jag är så jävla trött.. Hare gött så länge!


En snygg Lima-boo är i Stockholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0