träning

Några vakna? Jag är iaf lite halvvaken.. Var och tränade på kvällen och nu har jag chillat en stund vid datorn för att få adrenalinet ur kroppen.

Träningen gick bra. vi körde huvudspel (nickar) och det var jag faktiskt riktigt bra på fram tills att det var dags att börja hoppa och nicka samtidigt.. Då blev det för mycket att tänka på och sprack. Men men. Vi körde match på slutet och det gick väl helt okej. Jag gillar inte att köra inomhus eftersom jag är en kantspelare och hatar att ha mycket folk runt omkring mig.. I en inomhushall är det fan 3 pers runt än, det går ju inte att få igång ett ordentligt spel.. nej usch, jag längtar redan till utesäsongen. ´

Nej nu börjar adrenalinet går ur mig så det är väl bäst att man släcker lampan innan tåget har gått som mamma alltid sa när jag var liten.
Godnatt på er, seyaa tomorrow!


från laserdome

igår blev det inga fler inlägg och det var typ sämst, men ja. Jag åkte in till odenplan och mötte Lisa och Konrad. Strax därefter kom även Klara. Vi gick till 7eleven och chillade ett tag tills Oskar och Calle kom. Då drog vi till laserdome och satte oss där inne och väntade på att vi skulle få se en film om hela spelet. Jag höll på att börja asgarva under filmen eftersom jag verkligen såg hur mkt jag skulle göra bort mig inför min skillade pojkvän.. Men men, vi fick till slut gå in och sätta på oss allting och därefter springa ut i det mörka/rökiga rummet. Det var gaalet roligt och jag var sämst.. vilket även syntes på resultatet eftersom jag kom på 20/20, haha. andra spelet vi körde gick lite bättre. Slutade på en 22/25 plats, haha!

Måste säga att jag ändå tyckte det var riktigt kul, vill gärna göra det igen och träna upp mig lite. Framförallt så vill jag se min älskling spela lite till för han såg galet söt, sexig och vacker ut när han sprang runt där och sköt (A).


Älskling ligger på spikmattan och kollar på Eragon<3


My darling<3


smygfotaad!


<33


hmm... japp, det var Calle det


Underbara Klara<3


Ingen fetto-Lisa idag, haha! (internskämt)


det är så man ser ut när man är cool på riktigt


bloggtorka

Hej bloggen. Idag är det en riktig deg-jossan som skriver.

Jag vaknade vid 11 och har fortfarande inte gått upp. Istället har jag kollat lite småklipp, andra avenyn, lekt på farmville och bjudit in alla mina vänner till teamet "783 medlemmar och Lisa Friman söker till idol". Nu kurrar min mage galet mycket så  jag tror jag ska hitta något att äta och därefter röra mig mot tvn istället och glo på bonde söker fru, haha.

Ikväll kommer min baby hit och blir kvar över natten. Har inga riktiga planer på vad vi ska göra men det blir säkert jättebra! Men jag skriver mer sen istället för jag känner att jag har lite bloggtorka just nu. Kisses anf hug´s

Luftslottet som sprängdes

Heej alla sötnos och förlåt förlåt förlåt.. Jag har haft fullt upp sen i tisdags och inte hunnit skriva ett skit.. I Onsdags åkte jag in till stan efter skolan och fikade med Klara och Lisa i jag vet inte hur många timmar.. På torsdagen åkte jag in till stan igen och fikade med alex plus att jag tränade på kvällen och idag så fikade jag med Calle, Adam, Oskar och Lisa i Alvik. Har faktiskt haft en asskön dag då jag typ som sagt glidit runt med Lisa, Oskar och hans 2 polare. På kvällen var jag och käkade på restaurang med mamma, pappa och min farbror och kl 20,45 var vi på permiären av luftslottet som sprängdes. Måste bara säga att för de som blev besvikna på 2an, se 3an ändå. Den var galet mycket bättre och det var verkligen alltid spänning.. Helt underbar.

Jag tänkte langa upp lite bilder från fikat i stan med Klara och Lisa och skridskoåkningen idag i skolan på gympan








ledsen

Vet ni hur ledsen jag är? Jag har verkligen failat på ett prov.. och den här gången var det verkligen fail.. fick G+ på mitt samhällskunskapsprov.. Kan det bli värre? okej IG, men så dålig skulle jag aldrig vara.. jag är riktigt deppig faktiskt.. det måste verkligen ha sänkt mitt betyg..

Idag då.. dagen har varit som vanligt i princip, inget kul har hänt. Jag ska strax ta bussen till centrum och ta foto till mitt leg. Nu har man bytt kläder och gjort sig fin, höhö. Hoppas verkligen att fotot blir bra, annars blir jag ledsen över det också.. Föresten, när jag klev av bussen för en stund sen så sitter min kusin som är typ 8 där, och hon bara springer fram till mig och ger mig värsta kramen och allting, fett söt! älskar verkligen mina 2 småkusiner Maja och Greta, dom är för söta..
Efter fotottagningen ska jag hem och chilla ett tag, sen har jag träning ikväll. Jag har en gaaalen träningsvärk efter fysen igår så vi får se hur det går. Vi hade cirkulationsfys 2 varv först, sen idioten och sist core. inte alls härligt faktiskt, men men. Det är antagligen bra för kroppen.

Nej nu ska jag kolla fb lite snabbt, sen åker jag. seeya later<3

måndag igen

Då var det måndag igen dåra. eller nåt.. Dagen har iaf varit riktigt skön. Började med att jag träffade Ludde på bussen vilket inte var igår.. därefter var min första lektion matte som ifs inte var så kul eftersom vi bara fick räkna en massa jobbig problemlösning.. Menmen. Sen var det lunch och jag gick till Max med Peter. Var äckligt lång kö och tog oss 30-40 min att få våran mat, fick kasta i oss den och kom lite försent, men men, första förseningen på terminen. Någon gång måste vara den första.

Efter lunch hade jag samhällskunskap där det inte hände någonting speciellt förutom typ frågesport och rösning av ett parti i riksdagen som man antagligen skulle rösta på när man fyllt 18.
Sista lektionen var spanska då jag hade prov. jag tycker inte att det var så svårt, men eftersom det är spanska så blir det alltid fel någonstans. men jag tror att det gick ganska bra iaf.

Efter skolan åkte jag till min baby där vi lyssande på musik, glodde tv, käkade och bara hade mys typ. Var väl där i 3,5 h ungefär innan jag åkte hem. Nu har jag precis bytt om och ska strax åka till stenhamraskolan och ha träning. Länge sen jag tränade nu så jag hoppas att det går bra. men jag skriver mer sen, puss och hej!

jossan anropar klara

Känner du igen denna?? hahaha. Finns på en av våra skol-restauranger


bilder från helgen

heej alla gullegrisar! Har ni haft en skön söndag? Det har iaf jag. Igår somnade jag i soffan strax efter 23, gick upp till sängen vid 00.20 och vaknade 14.00, bra jobbat va? så trött kan man faktiskt vara ibland, höhö.

Idag dåra, vad har jag gjort? Jag åt frukost, pluggade spanska, kollade på inspelningen av idol och doobidoo med mamma, jag käkade middag, haft kärnkrig med pappa (olivkärnor), chillat vid datorn och pratat med min darling.
Det har faktiskt varit riktigt skönt att bara slappa idag. Jag behövde det.

Imorgon är det skola som vanligt och åker eventuellt till älsklingen efter, men det var inte säkert, vi skulle snacka mer om det imorgon.

Här kommer iaf några fina bilder från när jag sov hos Klara med gänget, höhö.



Lisa efter att ha handlar på sandie's



Tjejerna efter solariumet



Lisa skrattar med en minipaj i handen, haha!



L som är Lisa



J som är Jossan


R.I.P klaras säng

lisa och jag första dagen på konfen, söta va? :) <3

 

god morgen världen säg vad som står på, tralala *lisa sjunger*
nu är jag hemma hos lisa, vi kom hit för en liten stund sen. igår var det jätte mysigt hemma hos klara. dock så ramlade klaras säng sönder, haha. vi behöver ju inte gå in på detaljer om varför. sen när vi skulle sova fick jag sova med klara och alex äckliga fötter i ansiktet.
på morgonen käka vi frukost, sen drog jag klara lisa och signe och solade, eller inte jag men dom andra gjorde. efter det så rulla klara vidare till sin morfar eller något sånt och jag lisa och signe drog oss vidare till espresso house för att fika, mysigt <3
och så nu har vi hamnat framför lisas dator hemma hos lisa. men nu ska vi käka lite. PUUSSSS

inställda lektioner

heej alla nära och kära!
Jag sitter just nu hemma hos Klara tillsammans med Alex, Maria, Lisa och Sara. Idag hade jag 1 lektion. Först spanka, sen ska vi egentligen ha gympa men killarna skulle simma den här veckan så den var inställd för tjejerna. Sen hade vi lunch och sista lektionen var historia som var inställd. Jag var ändå kvar i skolan och gjorde klart ett bildarbete, sen gick jag och käkade med caroline och sen åkte jag till Lisa i hässelby. Jag var bara där en kort kort stund innan vi åkte in till stan. Det blev inga köp där för min del, men det blev däremot en latte på sandies, mums.
När vi insåg att klockan fortfarande inte var så mycket så åkte vi till ringen där jag köpte 2 bhar + string och 3 par örhängen. När vi var färdiga åkte vi hem till Klara och chillade ett tag innan vi gick och mötte Sara och Alex samt hyrde film. Nu kom precis Maria också och vi sitter och pratar skit. Jag ska iaf gå och vara lite social nu men jag skriver mer sen. Puss på alla glada!

världsbäst


Min pojkvän<3

Jag lovar, att om alla hade en pojkvän som min skulle problem inte finnas. Iaf inte inom kärlek. Han är söt, han är snäll, han är helt underbar. Han är den personen som kan hålla än i handen inför alla sina vänner, acceptera än precis som man är och hålla än extra hårt i handen när en tjej som tittar lite för mycket går förbi. Han är den personen som inte bara vill ligga och mysa, utan även göra saker så som gå på en promenad, träffa kompisar, umgås med familjen osv. Han är den personen som helt plötsligt kan säga att han älskar mig och berätta för mig vad det är han verkligen älskar hos mig. Varje minut med min älskling är värd allt för mig. Han lyser upp det som var mörkt och finns där för mig i alla lägen.

Jag hoppas att jag kommer få spendera många dagar med dig hjärtat, för även om det här nyss har börjat, så känns det som om det varat föralltid. Idag är du en stor del av mig, och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Mina känslor för dig blir bara starkare och starkare för varje dag. Ett sms gör min dag, en puss gör min vecka, ett jag älskar dig gör mitt liv. Jag ser inget slut, bara en underbar fortsatt tid med dig vid min sida.

Oskar Knaust, du är allt för mig och jag älskar dig så otroligt mycket. Jag lämnar dig aldrig


mys hos Oskar<3

nu är lilla jag tillbaka igen. Dagen har varit sämst. Började med samhällskunskap prov som jag failade sönder på eftersom jag inte visste någonting av vad jag skulle skriva. Efter det hade jag engelskaprov som jag också failade på eftersom jag inte hann skriva färdigt.. så ja, sämst rakt igenom. Hade däremot inställd sista lektion vilket var jävligt chill. jag satt istället kvar med Nathalie och gjorde klart vårat grupparbete. Väldigt skönt att slippa tänka mer på det måste jag iaf säga. Efter skolan var jag hos älsklingen och myste en stund. Vi pluggade och lagade även mat. Nu på kvällen har jag kollat house och pluggat lite till. Nu är det dags att gå och lägga sig och ta hand om pojkvännen som är skitsur över att ett arbete han jobbat på halva dagen inte sparats på hans dator.. Måste säga att det är lite synd om honom..

Imorgon blir det en till tråkig bloggdag med mycket plugg, men efter det blir det förhoppningsvis lite bättre iaf..
Kisses and hug´s, sov gott!

skön dag

idag är Jossan faktiskt glad. Kom till skolan och trodde att den skulle bli skit men fick tillbaka mitt matteprov och fick ett mvg vilket gjorde mig riktigt glad. sen gick en redovisning i samhällskunskap helt okej också vilket var skönt. I slutet av den lektionen fick jag tillbaka mitt företagsekonomi prov som slutrade på ett vg+. Det är såklart ett bra betyg men jag hade verkligen behövt ett mvg.

Efter skolan åkte jag direkt till sjukgymnaste där jag gjorde en massa tester. Dessa tester visade att jag hade förbättrat både styrkan och stabiliteten i knät vilket betydde att jag nu ska spela helt som vanligt igen (såklart måste jag fortfarande vara försiktig men jag får spela match och liknande) plus att jag inte behöver gå tillbaka till sjukgymnasten igen. Gaaalet skönt faktiskt, det tar ändå ganska mycket tid..

Efter det har jag bara sovit och pluggat och nu ska jag lägga mig ner och se om jag kan läsa någonting eller om mina ögon ramlar ihop då. Jag har prov i ideologier (samhällskunskap) imorgon och jag är galet otaggad på det. Jag har knappt pluggat någonting faktiskt och jag som brukar vara så noggrann med det..
Men men, dags att sova. Vi hörs imorgon, natti natti.



I brist på bilder blir det en assnygg från höstlovet


mysnatt hos älsklingen<3

då var ännu en helg slut då.. varför går det så himla fort? Jag hinner inte med allting..

I natt sov jag hos älsklingen och hade det jättemysigt. Vi gick ifs upp ganska tidigt i morse eftersom han skulle iväg vilket sög, men men. jag åkte hem till min farmor där mamma och pappa hade käkat frukost, och när jag kom vid 10 skulle jag kolla på bonde söker fru, men somnade efter 3 min och vaknade inte förns mamma kom och väckte mig vid 17.00!? Helt sjukt att jag kunde sova så länge, men men..
Efter det har jag bara pluggat och ätit.. ska fortsätta plugga en liten stund till nu innan jag går och lägger mig. eftersom jag har vänt lite på dygnet den här helgen så tror jag att det är bra om jag går och lägger mig tidigt ikväll.

Är inte det här bara väldigt äckligt?



(Inbäddning inaktiverad på begärnan)

http://www.youtube.com/watch?v=NvSP0hRAk5U&NR=1&feature=fvwp

Plural

Hej bloggen! nu har uppdateringen varit förjävlig och veckan som kommer ser inte bättre ut tyvärr. Skolan tar extremt mycket tid av mitt liv och helgerna är ständigt fullbokade så det är såhär det har blivit. Nu har jag även min älskling att träffa på helgerna men jag antar att jag kan blogga lite från honom då och då.

Igår då, vad hände då? jo jag var i skolan som vanligt. Hände inte någon speciellt förutom mitt ergonomiprov som jag hade som jag faktiskt tyckte gick helt okej.
Direkt efter skolan åkte jag till Spånga och tog därefter bussen hem till Lisa. Så jag var hos henne en stund och sen åkte vi in till stan och träffade Maria, Paulina och Klara. Vi gick till kungshallen, käkade, och pratade mys.
Strax efter 19 tiden så åkte jag och Klara till St; Eriksplan där vi träffade Oskar. Jag träffade då även på Jimenez vilket var gaaalet länge sen.. Vi gick alla till stationen och Jimenez gick därefter till någon polare. Jag, klara och Oskar tog pendeln till Spånga där vi blev mötta av Nadda (Oliver) och Eddie.

Hela kvällen pratade man med folk, pratade med varandra, kollade massvis med skräckfilmer (fredag den 13e, stranger, mirrors, stripzombies m.f) och bara chillade.
Klara somnade vid 2 tiden medan jag och Oskar somnade vid ca 6.30 tiden, haha.

Imorse vaknade jag 8.15 och vi låg väl kvar i någon h innan vi åkte hemmåt.
Kvällen har iaf varit riktigt rokig och mysig så jag är verkligen jättenöjd och jätteglad för att jag var frisk så att jag kunde följa med.

Och vad händer resten av dagen då? Jo, eftersom jag har sovit i ca 1,5 h i natt så är jag hyffsat trött. Satt jag leker lite på facebook och ska snart gå in på min bilddagbok som jag inte varit inne på jag vet inte hur länge. Därefter ska jag kolla på bonde söker fru och i eftermiddag åker jag till Oskar och sover kvar där. Jag hoppas på att jag hinner skriva något inlägg från honom.



Det här är den ända bilden jag har från kvällen.
Det är Maria och Klara som ska kolla om dom har mat mellan tänderna eller något....


sjuk..

hej bloggen, idag har jag varit sjuk.. var däremot i skolan men det var ganska plågsamt att ta sig igenom hela dagen.. När jag kom hem la jag mig iaf i ett badkar i 2 h, därefter pluggade jag lite smått och kokade ris tills mamma och pappa kom hem. Då käkade vi middag och sen åkte dom iväg till någonting. Satt jag har varit ensam nu på kvällen och har kollat på sista avsnittet av ensam mamma söker och även extramaterialet där man får se hur det har gått. Gud, jag grinade mycket mycket mycket då..
Nu ska jag sätta igång och plugga lite. Därefter blir det faktiskt sova. jag är galet trött eftersom jag är sjuk och behöver verkligen sömn för att bli av med febern tills imorgon.

Men godnatt på er då alla, hoppas att jag kryar på mig!


Och idag?

Hej bloggen, förlåt för mitt extremt tråkiga inlägg igår men jag var så trött att jag trodde att jag skulle svimma.. Direkt efter skolan åkte jag till sjukgymnasten vilket gick bra. Därefter pluggade jag samhällskunskap, men fattade ingenting.. efter 4 h hade jag inte skrivit ett ord och gav upp.. Så då var jag lagom irriterad och kände inte riktigt att jag orkade..

och idag då? joo, det har varit en skön dag. Min engelskalärare är nu sjukskriven i 1 månad vilket betydde att våran bokpresentation vi skulle ha imorgon blev inställd. det gjorde mig galet lycklig, för då behövde inte jag plugga idag, mohaha! Eller öhm, egentligen så borde jag men jag orkade inte riktigt.. har en lite läxa att läsa några sidor i historia till torsdag, prov i ergonomi på fredag och en text som ska översättas till spanska tills på fredag. men men, som sagt, egentligen behöver jag inte börja förns imorgon, satt istället har jag fixat min spotify och lagt in en massa bra låtar, så nu har jag faktiskt 60 st *stolt*!

Men innan det så var jag på bromma träningscenter och dansade dansk hiphop med mitt fotbollslag (förstår om ni undrar nu..). fråga inte varför vi gjorde det, men det var galet roligt och jobbigt så vi ska antagligen göra det fler gånger. mamma köpte även sushi till mig, och det var gott! Nu tänkte jag sätta igång med det lilla pluggandet jag hade tänkt mig, och därefter så ska jag prata med oskar. Så godnatt på er alla, seeya tomorrow<33




godnatt

jag orkar inte skriva idag, skriver imorgon.. natti!

hemma från en underbar dag

ÅÅÅH VILKEN HÄRLIG DAG!!!

Herregud.. Jag gick upp vid 10 och gjorde mig i ordning. vid 11.10 tog jag bussen till Oskar och kollade film ett tag innan vi åkte in till t-centralen och träffade Sabina plus 3 av hans polare. Sen bar det av mot stadion där vi letade upp några bra platser och chillade tills matchen skulle börja.

Första halvlek var väl inte så rolig förutom de sista 10 minutrarna som djurgården spelade riktigt bra. däremot i andra halvlek, så dök första målet upp, och det blev ett jävla liv på läktaren. trycket höjdes och sen kom 2an. jag knuffades runt runt runt, kramade en kille jag inte kände och bara stod och nästan grinade.
Djurgården höll resultatet matchen ut vilket ledde till en förlägning som dif vann efter att ha gjort ett mål med 3 minuter kvar av matchen. och oj oj OJ säger jag bara.. det trycket, den glädjen.. när domaren blåste i pipan.. Jag stod och verkligen skrek. Alla i klacken sprang ut på plan, även jag. Jag sprang fram till mikael dahlberg och gav honom en kram, mohaha! Jag är faktiskt riktigt stolt över det.
Efter jublet på planen så var det en massa tacktal och prylar och pruttlar som vi lyssnade på och sen följde jag med Oskar hem eftersom morsan skulle hämta mig där.

Nu har jag precis snackat med lisa och käkat. Jag ska sätta igång och plugga lite matte nu eftersom jag har prov imorgon. men så länge får ni njuta lite av mina söta bilder! Det kommer upp lite filmer imorgon också skulle jag tro.





Oskar är så bra på att bli snygg på bild..


uppvärmning


kolla folkmassan, kolla resultatet <33333333333


mat och bio

antar att många sover nu men nu kommer inlägget jag lovat.

Åkte in till stan och träffade Tunkis dåra. Vi käkade i kungshallen vilket jag tyckte var väldigt bra eftersom det är mycket bra mat att välja mellan. jag tog till slut en kyckling med cashewnötter eller hur dom stavas.
Middagen var trevlig. vi babblade på om allt möjligt så det var riktigt kul.

strax före 20.00 gick vi till bion och såg "upp" som sagt. själv tycker jag att den var bra! jag har inte hört jättemycket om den innan så jag visste inte riktigt vad jag hade att förvänta mig. men både jag och tunkis skrattade gott och tyckte den var bra iaf.

åkte med tunkis till brommaplan och sen ringde jag Oliver och snackade med honom ett bra tag. Nu har jag precis kollat på två avsnitt av ensam mamma söker och ska strax sova. imorgon tror jag minsann att mitt skolfoto kommer upp här på bloggen. jag är galet missnöjd men ni får se den iaf.

sov gott nu allihopp, kisses and hug´s

på g till stan

godmorgon allihoppa! (eller inte). Nu är jag hemma igen. Gårdagen kollade vi på eurotrip och onskan, eller nej föresten, vi? Klara och Lisa låg och sov halva onskan och hela eurotrip, hmm... Jaja, antar att dom flesta har sett dom filmerna och som jag visste redan innan är det sjukt bra. vi somnade rynt 2 tiden ungefär, helt utmattade.

i morse vaknade vid 11 och gick upp och kollade på den tredje filmen midsommar som ingen hade hört talas om, men den var faktiskt skitbra! rekomenderar den verkligen. Efter filmen gick vi upp och värmde baguetter och stekte pannkakor till våran mysiga brunch, mums mums! Vi chillade vid datorn, spelade kort och hade mysigt ett tag innan Lisas pappa skjutsade mig och klara till stationen för att åka hem. Tyvärr tog det mig över 2 h att komma hem eftersom jag fick stå i brommplan i över en h och vänta på en buss som fastnat i trafiken vid råsunda pga matchen. Till slut kom jag hem och gjorde mig i ordning. Nu leker jag lite på spotify/facebook och ska ta bussen till stan nu och träffa Tunkis. Vi ska käka och sen gå och se Upp, hoppas att den är bra. har hört lite olika från folk.

Men nu måste jag dra, vi hörs ikväll, promise, kisses and hug´s


morgon-Lisa


dator-Klara


En jossan som inte kan ta en seriös bild


Hos Friiman

hallåå bloggen! Vet ni hur roligt jag har haft idag? okej, skolan var inte det roligaste.. Hade företagsekonomi prov, men det gick faktiskt bra.
Men efter skolan, då då då... Jag satt kvar i skolan och pluggade matte i ca 1,5 h innan klara och lisa kom till sundbyberg. Vi gick och letade efter Tunkis lägenhet, trodde vi hade hittat men efter att ha väntat på honom ett bra tag så insåg vi att vi nog var fel. Så vi ringer honom och berättar som det är, och träffar sedan honom någon halvtimme. Vi har faktiskt riktigt roligt, speciellt när vi väntade på honom..
Efter att vi träffat honom åkte vi till Hässelby och käkade pizza. Gott gott var det. Sen drog vi vidare till åkermyran och köpte bröd samt hyrde film. det blev onskan, euro trip och midsommar. Hoppas att dom är bra.

Jag ska iaf sova hos Lisa och jag tror inte att det kommer bli fler inlägg idag, men jag kommer hem imorgon någon gång och langar ett inlägg då. Puss på er så länge så hörs vi imorgon.

suris dag

hejsan hoppsan! Alla haft en bra dag? jag har iaf haft en helt ok. Har surat hela dagen på grund av difs förlust igår, men men.. På söndag, då jävlar! Annars har det inte hänt mycket alls idag. klassen var galet stökig på sista lektionen vilket var rätt jobbigt faktiskt.. Vi har prov i det ämnet (företagsekonomi)  imorgon så jag ville verkligen koncentrera mig.. men men, det gick bra till slut så.
Sitter just nu och väntar på att Oskar ska komma. han kommer typ vilket minut som helst. Så ja, ska vara med honom hela eftermiddagen och plugga till kvällen. så vi får höras senare, pusselipuss på er.


En lugn låt behövs när man är irriterad efter en pinsam förlust



Några konfunderade som känner igen låten?


smått irriterad

Hallååe bloggen! hur mås det? själv är jag smått irriterad och trött som vanligt..
Dagen i skolan var som vanligt. Fick tillbaka min hemtenta, och resultatet blev ett VG vilket jag inte alls var stolt över.. Hade verkligen lagt ner tid på skiten så jag var riktigt riktigt besviken. men men, jag får helt enkelt jobba på resten som är kvar av kursen.
När jag kom hem satte jag mig och plugga till mitt företagsekonomiprov på fredag, och såklart somnar jag och sover i 1,5 h. hur kul är det när man vet att man är superstressad med skolan?.. vaknade iaf när mamma kom hem. Hon hade köpt med sig färdigmat hem vilket var gaaalet gott. Så nu är jag mätt och belåten. läste klart det sista kapitlet vi ska ha till provet för en liten stund sen, och nu ska jag gå till tvn och kolla på djurgårn-assyriska medan jag svarar på lite frågor som är bra att kunna inför provet.
Men jag skriver mer senare ikväll för nu börjar matchen. har göött!!


trött..

hallå bloggen och förlåt för en dålig uppdatering idag igen. orkar egentligen inte riktigt skriva för jag är galet trött men det får bli ett kort inlägg.
Hade fetaste oturen idag på träningen.. Gjorde illa knät i början men orkade inte bry mig så jag fortsatte ändå. Slutade med ett svullet knä och en fläskläpp eftersom jag fått ett skott i ansiktet.. inte det roligaste faktiskt.. nej men det här tog mig ca 30 min att skriva så nu ger jag upp.. vi får höras imorgon, natti<33


my day

hej bloggen, idag har jag verkligen verkligen varit dålig på  att uppdatera. Ni som läst ett tag vet att det inte brukar vara såhär dåligt..
idag var man tillbaka till skolan iaf. var väl inte så kul måste jag erkänna. längtar redan till nästa lov, höhö. Efter skolan var jag hos sjukgymnasten som jag har börjat tröttna på. Hon säger att jag ska komma en tid och börja cykla för att värma upp då, och när jag har cyklat i 7-8 min så ska jag börja med alla maskiner, men då har inte hon kommit än så då får jag köra själv, och när jag sen är färdig är hon fortfarande inte klar min sin tidigare patient.. jag blir så trött. det händer ju ingenting.
Aja, jag lyckades tima en buss hem och satte mig och käkade på en gång. Sen snackade jag med Lisa i tele, Oskar i tele, pluggade lite, snackade med Oliver i tele, pluggade lite till och dampade på skrivaren. Nu ligger jag iaf i sängen och ska sova! Jag är cptrött och vill sova nu, så godnatt på er, imorgon blir det förhoppningsvis en lite bättre uppdatering..

skön dag hos orre-borre

hejsan hoppsan och sorry för en dålig uppdatering idag. Jag har varit hemma hos Oskar hela dagen. Vi har faktiskt haft det riktigt kul, haha. garvar alltid med den purjon. Tanken var att jag skulle vara hemma vid 20, men jag missade tåget och nästa buss hem gick inte förns en timme senare, så jag var inte hemma förns vid 21. Men det gjorde inte oss ledsnare, haha. Har nu på kvällen skrivit en engelska-uppsats och ska nu läsa lite bloggar och sen släcka lampan. Imorgon börjar skolan igen och jag har inte längtat.. Usch usch usch, inte roligt alls när jag redan vet hur mycket plugg jag har och kommer få..


RSS 2.0