diverse bilder


Midsommar på Vässarö. Här skulle det göras kransar


och så fin blev min.. Ett bra första försök iaf?


Här sov Lisa och Klara hos mig. För er som inte vet så är lisa rädd för hundar och hatar fötter. Här sover hon med en gossehund i ena handen och en fotkräm i den andra.


Och här är på båten påväg till vässarö. Mina älsklingar!


Här var en grillkväll i Rålis med Natasha, Diana, Sofia, Athina, Lisa, Klara och Natashas kompis. Red bull was tha shit!


självklart kollade man på det fina bröllopet. Mormor hade köpt tårta och klippt ut en bild på paret som hon satt på.


En radom kväll hos Klara då vi bestämde oss för att baka kakor. Vi skulle försöka att göra så goda kakor som möjligt genom att bara kasta i en massa. Min var godast, men vad som var i, det vill ni nog inte veta.


Här är Lisa, Klara och josefine ute och härjar fjortisar klockan 4 på morgonen. Tänk va roligt man kan ha! Natten slutade med .....


..... en kissande Lisa. Och ......


.....NAKENBAD! citerar Klara; "DET KOMMER IN I MIG" *asg*


Jag har även 2 otroligt söta föräldrar. Är dom inte för underbara?


En tur med motorbåten i 30 graders värme blev det också. En av dom bästa dagarna på lovet!


Sen var det gårdagen dåra, Redbull grejen med Tobbe. (Anton, Linus och några till kan också räknas in, även fast de jobbade)


TobbeTobbeLitoooow!


En mkt trevlig dag då jag brände sönder hela ryggen och ansiktet. Mindre skönt.


Godmorgon

Jaa, eller man kanske borde säga god eftermiddag? Jag vaknade faktiskt inte nu, har kollat på tv en lång stund och ätit. Gårkvällen blev ganska lyckad trots allt. Var hos Tobbe med Linus, Sebbe och Ida ett tag då vi grillade lite korv och hade det jävligt gött. Efter det drog vi till ekerö-vallen där typ Max, Calle och två killar till var. Så vi spelade lite fotboll. Först så failade jag sönder och var sämst, men när vi började köra match så kom talangen fram. Eller? haha. Det var roligt iaf, har nu ont i foten eftersom jag spelade utan skor.

Idag var det tänkt att jag skulle träffa Evan, men eftersom han inte svarar på telen så antar jag att det inte blir något. Tråkigt eftersom vi bestämde det för länge sen och han ändå går och bokar in annat. Är det saker som det som kallas för vänskap?

Det kommer snart att komma ett inlägg med bilder ifrån lite olika saker för att ta igen det jag inte skrivit om eller något. Enjooy!

Tobbetobbelitooow!

sitter hos Tobbe nu och chillar. Har varit inne i kungsträdgården och kollat på redbull saken. Var fett najs ju! Har däremot bränt sönder min högra axel, mkt onajjs! snart kommer Linus och kanske Ida hit, och så blir det grillning. Blir nog nääjs. Nej nu ska jag vara social, lite bilder och sånt kommer upp antingen ikväll eller imorgon. Hare så gött så länge schnyggingar!

I'm alive again

Oj herregud, det var verkligen länge sen jag skrev. Jag hade totalt glömt bort bloggen! Men sommarlov och dagarna springer iväg som vanligt, vad ska man göra liksom?

Än så länge har inte mycket hänt på lovet. Har umgåtts med mina älsklingar, genomgått både positiva och negativa saker, skrattat och gråtit. Bäst av allt var nog midsommar på Vässarö, helt klart oförglömligt!

Sen har jag även kollat VM som en dåre. Inte många matcher som jag missat. Heja Tyskland btw!!

Vad ska ske resten av sommaren då? Jag har några datum inbokade:

- Söndag 4/7, Redbull shiten inne i stan med Tobbe, Linus och Jocke. På kvällen fiske med Tobbe
- Måndag 5/7, Fika med Evan
- Tisdag 6/7, träning på kvällen
- Onsdag 7/7, eventuellt grillning med Natasha och hennes kompisar
- Onsdag 7/7 eller Torsdag 8/7, träffa Michelle
- Lördag 17/7, åker ut till Vässarö för att jobba
- Måndag 2/8, kommer hem från Vässarö
- Tisdag 3/8 eller Onsdag 4/8, åker ut och seglar med familjen, eventuellt Klara, Lisa eller Jonas följer med
- Fredag 13/8 eller Lördag 14/8, kommer hem från seglingen
- Söndag 15/8, åker till Kroatien
- Söndag 22/8, kommer hem från Kroatien
- Onsdag 25/8, skolstart

Som ni ser är i princip hela den kvarstående sommaren bokad. Jag ber därför alla som vill ses att höra av sig, för jag åker snart till Vässarö och efter det kommer jag antagligen inte kunna ses mer. Jag ska även försöka att uppdatera min blogg så mkt som möjligt så ni hänger med i vad som händer.

C ya, don't wanna be ya! Kram Jozzi, töhö



Här är en söt bild på Klara, Mikaela och mig på midsommar.
JAG SAKNAR BTW LISA SOM ÄR I TUNISIEN OCH KLARA SOM ÄR PÅ P&L GALET MYCKET


RSS 2.0