Häääj!

Tjena mittbena! Har ni det kul? det har inte jag. Borde plugga för jag har prov imorgon men jag orkar inte så jag har inte  tagit tag i det än, bra jobbat av mig? nope.. så vad har jag istället gjort? hmm.. typ spelat Mahjong Titans på datorn.. skitkul! haha, i freaking lööv it.

Grejen är att jag tror helt seriöst att jag måste plugga nu.. för jag antar att det kanske är något kul på tv också? v¨gar jag titta eller kommer jag fastna då? hmm.. tar en snabblook, brb!

Tillbax! Som tur var det inget just nu, men  om 35 min börjar du, jag och Dupree som jag vill se. Satt jag antar att jag måste plugga nu..

Btw saknar jag min bebis typ jättemycket.... alla kommer tycka att jag är dum i huvudet nu för jag träffade honom i morse och han kommer (förhoppningsvis?) till mig ikväll.. MEN JAG SAKNAR MITT MYSTROLL IAF!

Puss på er så länge....



Här är en till sötnöt som jag saknar! Max "lilla" vovve Qvidde! <3


Oj oj oj, den här bloggen hade jag total glömt bort! Eller?

Nej det hade jag faktiskt inte.. mitt liv har varit fullt upp med 2an på gymnasiet, älskade vännerna och världens finaste pojkvän så tiden har helt enkelt inte räckt till. Tror inte heller att jag kommer att börja skriva särskilt mycket längre eftersom det varken finns tid, lust eller ork. Just nu satt jag bara och läste några bloggar och blev sugen på att langa ett inlägg.

Något som förvånade mig otroligt var att jag har haft mellan 2-5 besökare varje dag under tiden jag inte har uppdaterat. Hallååå? Vem vill läsa en o-uppdaterad blogg? Antagligen tycker ni att jag är så snygg så ni måste gå in och läsa mina inlägg gång på gång... Ha, nej nu ska vi inte låta som Kissie-Pissie. Kul att någon beundrar denna söta sida iaf!

Vad händer på andra sidan skärmen då? Hmm.. Jag ligger på mage i sängen med benen dinglandes i luften.. Lyssnar på Train-Hey soul sister och väntar på att klockan ska bli 9 och House ska börja.. För övrigt kanske jag borde plugga? Men nej, det orkar jag inte. Hade prov idag! Superduper kul var det, Not!? Prov igen på fredag, i civilrätt A.. och ett till på måndag i Matte B.. BLÄÄÄÄÄÄ. Men sen är det projektvecka vilket betyder att jag bara behöver koncentrera mig på en och samma sak, jippiiiiiiiiiiiiiiiie!

Nej nu har jag ont i ryggen, orkar ej skriva mer.. Fan det var ändå ganska kul att skriva, kanske ska börja igen? Någon som tycker det? Kommer antagligen inte få något svar på det eftersom jag inte har några läsare, ha. Jag kanske småbloggar lite här hemma i min ensamhet.. Ni får väl hålla utkik!

Seyaa bitches <3


Min fina man <3


Och här är jag!


RSS 2.0