Lima

heey soul sisters! Hur är det med er? Jag har det bara så bra det kan vara. Är i Lima med Jack och hans snart fyllda 18 lillebror Henry. Vet inte riktigt vad vi har gjort de senaste dagarna, bara sovit, chillat, myst och kollat på film. Vädret har inte varit det bästa men just nu har det spruckit upp lite grann.

jag och jack var nyss ute och hoppade studsmatta. Nu lagar vi lite pasta och bacon till lunch. Om en stund ska vi nog ta en promenad till affären för att köpa lite middag, annars vet jag inte vad som händer. Vi försöker ladda ner i taket lyser stjärnorna, men det går inte så bra. Såg New Moon för första gången igår, var riktigt bra. Har ni några filmtips? Känns som om vi behöver det.

Medan ni läser det här borde ni lyssna på den här låten. Den knarkas här uppe i Lima och jag råälskar den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0