En skön onsdag

Jag inser att jag prioreterar annat före bloggen och därför blir det inte mycket längre.

Idag har jag iaf haft en superdag! Skolan var nationella i matte A vilket ifs sög. Men efter skolan åkte jag in till stan och träffade Alex ett tag, var superroligt! Vi chillade på ett café och sen gick vi på en promenad runt i stan, var riktigt mys. När vi sa hejdå så åkte jag till Medis där Evan var och cyklade. Så satt jag där med honom i ca en timme och snackade skit, kollade på när han cyklade och lite sånt. Sen drog jag iaf hem, snackade lite med mamma, packade och chillat typ. Kollade lite OC gjorde jag också.

Imorgon åker jag till Jack i Lima över helgen, kommer hem igen på söndag. Kommer antagligen inte skriva någonting från honom så vi får helt enkelt höras efter helgen. Hoppas att ni kommer få en lika bra helg som jag kommer få!


I medis


Evan


Kommentarer
Postat av: johanna eriksson

Det tror jag nog ja kommer få :),ja åker ner till richard, men det vet han inte om (a) haha :D ha de toppen :D puss <3

2010-05-13 @ 10:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0