Samhällskunskap A

Hallow honeypiie's! Sitter just nu i skolan och har samhälle. Sitter vid dom bärbara och chillar gaalet! Är klar och redo inför våran debatt på måndag så jag har inget att göra. Funderar på att sätta mig och plugga matte nu så slipper jag göra det sen? Låter som en bra idé.

Vad har jag gjort sista tiden då? joo, i tisdags körde Skå DFF match och det blev en vinst med 5-1, riktigt roligt! Däremot så var det dåligt väder och regnade så jag höll på att frysa ihjäl.. Igår så satt jag bara hemma och pluggade, pratade med Jack och kollade på andra avenyn. Är lite sur fortfarande eftersom Jack vann över mig på våde sten sax påse och röj flaggor.. Kanske får ta en revansch (stavning?) när jag kommer hem från min älskade ö i helgen!

Joo, för jag ska fira valborg på Vässarö. Åker redan efter skolan idag så det blir la ingen skola imorgon, tjoho! Har övertalat mamma att ringa och sjukanmäla mig, skönt. Som ni säkert vet finns det datorer på ön, men jag vet inte om jag kommer att blogga så mycket. Facebook blir det däremot en del så har ni mig där är det bara att kolla vad som händer i drottningens liv! Seeya later bitches, hoppas att ni får en grym valborg imorgon och ta et lugnt med drickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0