Jack, Jack och Jack

Halloj där mina käraste! Jaa, uppdateringen jag skulle förbättra har ju inte riktigt gått så bra.. Känner inte riktigt att tiden finns, men ska försöka att skriva så ofta jag kan.

I torsdags kom Jack till Stockholm, så i fredags var jag hemma hos honom i Helenelund. Var fan riktigt roligt att träffa honom och lära känna honom lite bättre. Han hade precis flyttat in i Helenelund från Rotebro så det ända som fanns i huset var ett bord, två stolar och en luftmadrass.. men det var nice!

Igår kom han till mig istället. Vi satt typ och kollade på galet mycket OC och chillade. Var riktigt najs! Vid 5 tiden åkte han hem och jag kollade på hockeyn. Så jävla ledsen jag var efter men det är en annan femma. Vid 21-22 tiden kom han tillbaka hem till mig och vi fortsatte att titta på OC typ. Vid 00.30 tog han bussen hem, jag kollade på OC och sen gick jag och la mig.

I morse vaknade jag upp med ögoninflammation. Kul. Mitt ena öga är helt rött, jättesvullet och helt igengäggat så jag ser inte ett skit på det.. Jätteroligt, verkligen.
Ska äta lite frukost nu och sen spela match med juniorerna. Hoppas att dom inte suger kuk som förut för jag orkar inte springa som en galning åt dom. Eller är det så? Vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0