Gott och blandat

Hallow mina käraste! Gårdagen var helt okej. Tog det lugnt och pluggade lite på dagen och sen spelade jag match med juniorerna mot Reymersholm på Zinkensdamms IP. Blev torsk med 1-0 däremot. Orkar inte riktigt bry mig eftersom det inte är mitt lag, men det var kul att spela lite. Insåg att det var mig första seriematch på 2 år, helt galet!

På kvällen typ käkade jag middag och kollade på parlamentet samt Wallander. Sen var jag så trött så jag gick och la mig och somnade på 2 sek.
I morse hade jag matte på morgonen. Fick tillbaka mitt matteprov och fick 2 poäng från full pott! Hade missat ett g- och ett VG poäng bara. Så ett starkt MVG, riktigt skönt! Har bara fått VG på ett prov så om jag presterar bra på nationella nu så finns det stora chanser till att jag får MVG i slutbetyg!

Annars har dagen varit som vanligt. Satt ute och käkade med Natasha, Noor, Magda och Nathalie idag och hade solen rakt i ansiktet. När jag kom och började det hetta i mitt ansikte och jag insåg att jag hade fått lite färg! Hade dessutom lite v-ringat på mig så lite färg på bröstet blev det också!

Men nu ska jag strax ta året första tur med moppen ner till Träkvistavallen för att köra min första träning på konstgräset! Undrar vad jag har gjort senaste v när de har tränat där? Aja, bäst jag rusar! Seyaa later guuys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0