Riktigt skrattretande..

Igår innan jag gick och la mig kokade jag av ilska.. Jag satt och skrev ett arbete i word som skulle in idag. När jag var klar klickade jag på spara och tryckte ner det. Sen letade jag upp dokumentet och skulle läsa igenom det en gång innan jag skulle skriva ut det. Då står det att markering är spärrad. Jag kunde inte skriva eller ta bort något, jag kunde inte klicka på några knappar i word och jag kunde inte kopiera någonting.. Det visade sig sen att man bara fick officeprogrammen i 60 dagar, sen fick man köpa det. Så mitt hade såklart gått ut.. Jävla skit alltså.. Plus att jag anagligen kommer få pröjsa programmen själv nu..

Aja, jag skickade arbetet till min mail och fick fixa det på lunchen. Hade bara 2 lektioner idag. först matte med bara en genomgång om procent och sedan samhällskunskap då vi skulle debattera om de partierna man hade arbetat om. Var ganska roligt, men kändes lite fel eftersom jag debatterade för det jag verkligen inte står för.. Men men, kul att få veta lite mer om partierna.

På hemvägen och en stund hemma pratade jag med Oliver på telefon. Det var faktiskt sjukt roligt, haha. Efter det samtalet gick jag och sov i en h skulle jag gissa innan Lisa ringde mig. Så då pratade jag lite med henne och sen satte jag mig ned och pluggade. Nu ska jag ta och byta om och sedan ta bussen till Stenhamra där jag har fys. Jag har typ galet ont i magen så det kommer säkert gå riktigt illa, men jag får göra så gott jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0